Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • В днешния Аутобилд, 25 юли 2013 г., има статия за новите модели разработени съвместно с Мазерати
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      В днешния Аутобилд, 25 юли 2013 г., има статия за новите модели разработени съвместно с Мазерати
      Прочетох статията и останах мн доволен и обнадежден. Направи ми впечатление, че още др година ще покажат модел със задно (явно студия), но факт е че по рано от 2 години няма да има реален автомобил.
      Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

      Comment


      • Аз пак да се обадя като черна станция - и като излезе след 2 години кой ще го купува? Кой ще помни тая марка освен нас, дето дебнем "втората цедка"?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          Аз пак да се обадя като черна станция - и като излезе след 2 години кой ще го купува? Кой ще помни тая марка освен нас, дето дебнем "втората цедка"?
          Американците.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • Тя новата стратегия е много добра, отдавна трябваше да се скъса връзката с фиат и да се мине на задно. НО, и то голямо НО, модели като 159 и Джулиетата не трябва да се премахват преди да са дошли наследниците. Второто голямо НО - колко от това, което казва Маркионе реално се случва? Засега само 4Ц, а много други намерения така и не се материализираха. Много искам този път обявените срокове да се изпълнят. Да си го пожелаем, алфисти

            Послепис: Аз от една страна не бива да се оплаквам, понеже притежавам последен и най-актуален модел на Алфа именно заради лошия мениджмънт. Само един фейслифт има след моята ))
            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
              Американците.
              + Японците.
              При тях марката е с добра репутация, а и те имат доста високи заплати.
              ...

              Comment


              • Бързи и яростни 6 - Джулиетата се опъна на цял един Руслан. Това беше жестока реклама за настъпление на американския пазар. А новите алфи са прекрасни. От Мазерати има какво да се научи. Жалко, че няма снимки и от вътре, а и дали ще изглеждат точно така? Джулиата не ми харесва с предницата на Джулиетата

                Comment


                • Абе аз макар, че съм икономист по образование, също съм на мнение, че проблемът е, че колите ги правят финансовите мениджъри, а не инженерите. Те решават всичко в днешно време, а пък в крайна сметка целта на една автомобилна компания е преди всичко да прави коли, а не да трупа печалби...но явно не всички го разбират така

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Абе аз макар, че съм икономист по образование, също съм на мнение, че проблемът е, че колите ги правят финансовите мениджъри, а не инженерите. Те решават всичко в днешно време, а пък в крайна сметка целта на една автомобилна компания е преди всичко да прави коли, а не да трупа печалби...но явно не всички го разбират така
                    Тези, които мислят като теб вече ги няма, едни фалираха, други ги купиха китайците. Не знам за какви печалби говорим след като повечето европейски компании регистрат милиарди загуби на година. Не се черно -бели нещата.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      Абе аз макар, че съм икономист по образование, също съм на мнение, че проблемът е, че колите ги правят финансовите мениджъри, а не инженерите. Те решават всичко в днешно време, а пък в крайна сметка целта на една автомобилна компания е преди всичко да прави коли, а не да трупа печалби...но явно не всички го разбират така
                      Целта на една автомобилна компания, както и на почти всякаква друга компания е да реализира печалба. Чак после идва правенето на коли или каквото и да е. Ако не е оправдано финансово (маркетингово, продуктово правилно позициониране и т.н.) едно производство, колкото и добър да е един автомобил той е обречен на неуспех.
                      '98 Alfa Romeo 156, 2.0TS LPG
                      '05 Audi A6 4.2i

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от KiroPora Покажи съобщение
                        Целта на една автомобилна компания, както и на почти всякаква друга компания е да реализира печалба. Чак после идва правенето на коли или каквото и да е. Ако не е оправдано финансово (маркетингово, продуктово правилно позициониране и т.н.) едно производство, колкото и добър да е един автомобил той е обречен на неуспех.
                        ... за което няма по-типичен пример от съдбата на марките Алфа Ромео и Ланча.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          Тези, които мислят като теб вече ги няма, едни фалираха, други ги купиха китайците. Не знам за какви печалби говорим след като повечето европейски компании регистрат милиарди загуби на година. Не се черно -бели нещата.
                          Еми точно де-понякога, за да уцелиш врабчето, трябва да не се целиш точно в него, а малко по-нагоре. Тия са се стремили към печалби и са реализирали загуби. Ако бяха си гледали работата (да правят добри коли) може би нямаше да са фалирали.

                          Първоначално публикувано от KiroPora Покажи съобщение
                          Целта на една автомобилна компания, както и на почти всякаква друга компания е да реализира печалба. Чак после идва правенето на коли или каквото и да е. Ако не е оправдано финансово (маркетингово, продуктово правилно позициониране и т.н.) едно производство, колкото и добър да е един автомобил той е обречен на неуспех.
                          НЕ, целта не е печалба! Целта е да се правят коли, печалбата е само средство към постигане на тая цел-да се възпроизвежда капиталът. Ако няма печалба от един цикъл на производство, няма как да се инвестира в следващ-няма коли. Докато мислим само за печалба, няма да прокопсаме!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
                            Прочетох статията и останах мн доволен и обнадежден. Направи ми впечатление, че още др година ще покажат модел със задно (явно студия), но факт е че по рано от 2 години няма да има реален автомобил.
                            Е да, но статията наистина ме изненада лично мен.Дано всичко стане по бързо

                            ---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

                            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                            Аз пак да се обадя като черна станция - и като излезе след 2 години кой ще го купува? Кой ще помни тая марка освен нас, дето дебнем "втората цедка"?
                            Е дето е текло,пак ще тече, ще се оправи марката.

                            ---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:19 ----------

                            Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                            Е....
                            НЕ, целта не е печалба! Целта е да се правят коли, печалбата е само средство към постигане на тая цел-да се възпроизвежда капиталът. Ако няма печалба от един цикъл на производство, няма как да се инвестира в следващ-няма коли. Докато мислим само за печалба, няма да прокопсаме!
                            Или ще проивеждаме Дачии например
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • http://automedia.investor.bg/a/0-nac...a-s-mazda-mx5/

                              sigpic
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD
                              Mazda CX-5

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                                Или ще проивеждаме Дачии например

                                Comment

                                Working...
                                X